joi, 20 septembrie 2012

REVIEW: MASCA CRESTEREA PARULUI PE BAZA DE DROJDIE DE DE BERE SI ULEI DIN GERMENI DE GRAU PT TOATE TIPURILE DE PAR

Am mai scris despre acest ptrodus care m-a incantat si mi-a oferit parului o stralucire molipsitoare, achizitionat de pe miniprix aici. Mai vreau sa il prezint inca o data, oferind mai multe detalii despre el. Din pacate, nu mai este disponibil in stoc..
Este un produs pe care cu siguranta in voi cumpara dupa ce se termina.Imi place foarte mult cum miroase, pacat ca nu persista. Parul meu se impaca foarte bine cu aceasta masca, nu il ingrasa, il lasa matasos si usor de pieptanat, nu il incarca, ii confera stralucire si nu in ultimul rand(motivul si pentru care l-am cumparat): accelereaza cresterea firelor de par(este adevarat, chiar mi-a crescut parul mai repede decat in mod normal cat timp am folosit-o) si impiedica caderea parului.

 Ce spune producatorul despre acest produs?
Drojdia de bere - sursa naturala de proteine valoroase, vitamine si microelemente - patrunzand in structura parului, creste metabolismul, stimuleaza si accelereaza creterea firelor de par. Uleiul de germeni de grau hraneste si regenereaza intensiv, impiedicand caderea parului. Sucul de mesteacan intareste radacina parului, uleiurile presate la rece confera o stralucire naturala, lasa parul matasos si usor de pieptanat.

 Ce contine masca?
Iarba mare, strugurii ursului, armurariu, ulei din samburi de coacaz alb, ulei din nuci de cedru, ulei de maces, vitaminele B5 si E, glucosamine.Nu contine parabeni si PEG.
E un lucru mare faptul ca nu contine parabeni, astfel il putem folosi cu mai multa incredere fata de alte produse.
Mod de folosire
Dupa samponare si clatire, aplicati pe toata lungimea parului si la radacina. Lasati sa actioneze 1-2 minute, clatiti

Avand o stuctura destul de grosuta, nu trebuie sa folositi mult produs. Da, l-am aplicat si la radacina de cateva ori si nu mi-a indrasat deloc parul, insa nu ii oferea volum in partea superioara, asa ca am considerat ca mai bine folosesc produsul numai pe lungimea parului.
Important este faptul ca produsul este destinat tuturor tipurilor de par, asa ca poate fi folosit de oricine si fiind un produs natural, nu vor aparea efecte secundare: iritarii, matreata.
Alte indicatii
A se utiliza timp de 24 de luni de la data fabricatiei indicata pe ambalaj. A se pastra intr-un loc ferit de razele solare. Cantitate 300ml.


Sper sa achizitionati si voi acest produs de reindata ce intra in stoc si sa va bucurati de efectele lui mai mult decat benefice.

Contact me: girl.pearl12@yahoo.com
:**

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu