luni, 27 august 2012

Review: AVON Care Family

Produsele din gama AVON Care Family contine toate produsele necesare igienei zilnice (sapun lichid, gel de dus, crema de fata, maini si corp, 3/1 demachiant/lotiune tonica/lotiune hidratanta si balsam de buze si luciu de buze), toate disponibile in revista Avon, la preturi foarte rezonabile pentru orice client, asigurand pielii tale tot ce este mai bun. Produsele Care Family pot fi folosite cu incredere de catre toti membrii familiei de la cei mai mici si pana la cei mari. 
O sa va prezint trei produse din aceasta gama, este vorba despre Crema iluminatoare de maini cu extract de lamaie si castravete, crema multifunctionala cu extract de musetel si ovaz si sapun lichid cu extract de musetel si ovaz. Toate aceste trei produse, au fost testate de mine timp de cateva zile, iar acum va voi prezenta avantajele si dezavantajele lor. 




 SAPUN LICHIS CU EXTRACT DE MUSETEL SI OVAZ - imi place mult cum vine ambalat, are o stuctura cremoasa, usor parfumata care persista dupa clatire, mi-a placut foarte mult acest produs, care, dupa utilizare iti lasa mainile fine si parfumate. Un mare, mare plus are de la mine, deoarece are atomizor si astfel poti folosi din produs cat iti este necesar. Pretul standard este de 15,00 lei, 200 ml. Acesta variaza pana la ~8,99 lei.


 CREMA DE MAINI ILUMINATOARE CU EXTRACT DE LAMAIE SI CASTRAVETE - un produs care mi-a placut foartee mult, creca este a treia oara cand il comand, m-am impacat foarte bine cu el, toata lumea stie de proprietatile lamaii si a castravetelui, care sunt foarte bogati in acizi. Mainile raman fine si parfumate dupa utilizarea cremei, iar mirosul persista cateva ore bune. Sigurul dezavantaj este faptul ca aceasta creme este cam lichida si se termina repede. Pret standard: 12,00 lei, 100ml. Acesta variaza pana la ~5,99 lei.
CREMA MULTIFUNCTIONALA CU EXTRACTE DE MUSETEL SI OVAZ - desi ne este prezentata ca o crema multifuntionala, nu o recomand aplicata pe fata la persoanele cu tenul gras. Mirosul persista, este fin si placut, ambalajul este frumos, iar ce nu imi place este faptul ca e raruta ca si consistenta, astfel necesita folosirea unei cantitati mari, nu imi place cum se intinde pe corp, dar este bine ca intra repede in piele. Pret standard: 22,00 lei, 400ml. Acesta variaza pana la ~16,00 lei.

VOI CE PRODUSE ATI FOLOSIT DIN ACEAST GAMA?


Contact me: girl.pearl12@yahoo.com
:***

4 comentarii:

  1. Din gama Care am folosit crema de maini si luciu de buze( acela care devine rozuliu dupa aplicare)..sunt f multumita de ele si le recumpar mai mereu..am folosit si crema aceea mareee (in varianta veche la 400 ml) dar niciodata nu reuseam sa o folosesc mai mult de 2 ori...ma plictiseam de ea, de mirosul ei..i-o pasam imediat mamei..Cremele de fata din aceasta gama nu au fost pe placut meu..asa ca..tot la mama ajungeau! F interesant imi suna sapunul lichid..trebuie sa il incerc si eu! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luciu de buze vreau sa il folosesc si eu. Stiu despre ce crema vorbesti, am folosit-o, dar la fel ca aceasta prezentata in post, nu prea am fost incantata, datorita consistentei pe care o avea...
      Sa incerci sapunul lichid, e printre produsele bune din aceasta gama. pup

      Ștergere
  2. imi plac foarte mult produsele avon, inca nu le-am incercat pe acestea dar urmeaza ;)

    RăspundețiȘtergere