duminică, 29 iulie 2012

TERAPIE NATURISTA LA SALINA CACICA

Salina Cacica se afla in Cacica(judetul Suceava), înspre satul învecinat Partestii de Jos.Aceasta salina este unica prin faptul ca galeriile sale au fost sapate de mana, fara niciun utilaj.


Ce puteti vizita in aceasta mina? 
  • Capela romano-catolica "Sf. Varvara", gasita la aproximativ 25 de metri adancime care a fost construita pentru a oferi minerilor posibilitatea de a se ruga.Sculptata in sare, capela detine: altar, icoane, candelabru, balcon pentru cor. Dimensiunile acesteia sunt 25 m lungime, 9 m latime si 7 m inaltime.
  • Capela ortodoxa- aflata la adancimea de 35 metri. In aceasta zona, galeria sapata direct in sare este mult mai larga si are pe pereti basoreliefuri sculptate in stanca de sare, cu tematica religioasa. 
  • Lacul Sarat- este un lac artificial sapat manual de mineri la o adancime de 35 metri, pe peretii caruia se gasesc cristale de sare.
  • Sala de dans- aflata la adancimea de 37 metri, unde se organizau baluri si spectacole




Piscina, unde am fost ieri, este amplasata la cativa metrii de mina si este recunoscuta pentru amestecul de 2/3 apa de sonda si 1/3 apa dulce care ajuta foarte mult, previne bolile, creste imunitatea corpului, influenteaza favorabil circulatia periferica, iar semnele bune apar la 10 zile dupa utilizarea acestei ape.





Langa mina, se gaseste un mini targ de unde puteti achizitiona haine populare si specific bucovinesti, oua pictate, masti venetiene, accesorii colorate, gentute crosetate, implelite, jocuri, masinute de colectie, vaze, ulcioare, oale, toate pictate cu talent.
















La piscina au venit oameni de toate varstele, familii cu copii, elevi, studenti, batranii fiind cei care predominau. Piscina este inconjurata de un gard albastru, iar de jur imprejurul ei, gasesti vestiare, un loc cu nisip special amenajat pentru copii, dusuri-5 cabine, toalete si nu in ultimul rand terase si magazine, unde puteti sa mancati, sa savurati o bere neagra de casa,o inghetata si o prajitura, sa cumparati jucarii pentru copiii vostri, preturile fiind foarte bune, cu exceptia apei...care mi s-a parut scumpa:).La intrare ti se da un bilet, pretul fiind mai mult decat ok: copii-5 lei, elevi-5lei, studenti, adulti, batrani-10 lei(timp nelimitat).Programul incepe la ora 10:00 si se termina la 20:00. Am ajuns mai devreme, in jur de ora 9 dimineata, deoarece nu stiam cum e programul, iar pe net nu am gasit nimic. Sunt de parere ca ar trebui sa primeasca turistii mai devreme,tinand cont ca e vara, iar la ora 8 dimineata soarele este pe cer. Seara, dupa terminarea programului, angajatii acopera piscina cu o prelata, probabil pentru a nu se evapora sarea, iar dimineata am vazut ca se adauga sare in bazin.





CABINE DE SCHIMB


La ora 10 dimineata cand am intrat si pana la 12:00 nu era foarte multa lume, insa dupa amiaza, era cearceaf langa cearceaf. Am facut o mica filmare sa vedeti si voi mai bine cum arata bazinul, imi cer scuze pentru calitatea videoului, am filmat cu ce am putut;))




Am gasit un panou langa piscina "Terapie naturista la Salina Cacica" ce prezinta indicatii, contraindicatii si beneficiile folosirii acestei ape, motiv pentru care nu mai trebuie sa scriu eu toate aceste detalii esentiale. Le puteti citi direct de pe panou.








La iesire, peste drum de Salina Cacica, imi atrage atentia o biserica uriasa, cu un turn inalt si un design deosebit. Este vorba despre Biserica Romano-Catolica din Cacica, constuita in stil neogotic. Ea este realizata din piatra cioplita si caramida rosie presata, fiind acoperita cu eternit. Biserica adaposteste importante lucrari de arta. Pentru cei interesati, gasiti multe informatii istorice despre aceasta biserica.











In biserica, erau niste pelerini straini care probabil tineau un fel de slujba de-a lor la care am asistat si eu timp de cateva minute.






Din nou, scuzati pentru calitatea scazuta a video-ului.














In spatele bisericii, se gaseste acest decor.

PS: Am purtat rochia achizitionata de pe J`s Boutique(am scris despre ea aici), palaria mea preferata de plaja, costum de baie vintage.Pozele nu sunt preluate de pe net, sunt facute de mine.
Sper ca va placut acest post in care am incercat sa punctez elementele mai importante, va invit si pe voi la un weekend la Cacica pentru sanatate, frumusete si cultura.



Contact me: girl.pearl12@yahoo.com
:***

Un comentariu: