sâmbătă, 30 iunie 2012

COMANDA J`S BOUTIQUE

Blogul de unde mi-am achizitionat luna trecuta o bluza+o rochita(la reducere 70%)este:  http://jssboutique.blogspot.ro
Site`ul apartine unor fete care fac haine pentru toate gusturile. Majoritatea din ele imi plac mult, insa unele sunt prea extravagante pentru gusturile mele, insa perfecte pentru alte gusturi.
Materialele din care se lucreaza sunt bune, majoritatea modelelor sunt unique si pline de imaginatie. Gasiti pe acest site pantaloni, bluze, camasi, body`uri, tricouri, salopete,nu gasiti papuci si accesorii, insa la cum sunt create hainele, nu mai trebuie accesorizate. Preturile sunt ok, poate un pic prea mari la unele articole, iar daca cumparati de la reduceri le gasiti la preturi foarte mici.
Articolele se expediaza pe teritoriul Romaniei prin posta sau prin curier rapid. Persoana de contact: jss_office@yahoo.com, plata se face atat ramburs, cat si prin depunerea banilor intr-un cont, asa cum am procedat eu. Hainele se pot returna la 3 zile dupa primirea acestora, asa ca daca nu va place materialul, cum va vine sau nu corespunde marimea, se rezolva.





HAINUTE-POZE DE PE SITE:

 HAZEL BLOUSE, arata exact ca in poze, e finuta, eleganta si se poate combina usor cu alte articole vestimentare. Am dat pe ea: 19 lei


EDEN DRESS, imi place cum se aseaza pe corp, arata mai bine in realitate decat in poze, e colorata, vesela si perfecta pentru o zi de vara. Pret: 21 lei


POZELE MELE:






Contact me: girl.pearl12@yahoo.com
:***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu